Atšķirības starp "955255" versijām

No Barikadopēdija
1. rindiņa: 1. rindiņa:
{{Newspaper Article
+
{{Newspaper Article |Article in=Laiks |Published on=1988/05/04 |Issue number=36 |Page number=4 |Original title=Balsis pret Rīgas metro pastiprinās |Abstract=Laiks, Nr. 36 (1988-05-04) xlak1988n036_004_03 }} {{Written by|J. P.}} {{About topic|Metro}} {{About topic|Sabiedriskais transports}} {{About domain|Transports}} {{About domain|Pilsētsaimniecība}} {{About person|Laimonis Purs}} {{About person|Bobinsku ģimene}} {{About person|Pauls Dambis}} {{About person|A. Verners}} {{About person|Romualds Kalsons}} {{About person|Arnolds Klotiņš}} {{About person|Ludvigs Kārkliņš}} {{About person|A. Zalcmanis}} {{About person|Z. Zalcmane}} {{About person|Raimonds Pauls}} {{About person|Arvīds Bomiks}} {{About person|Jānis Porietis}} {{About media|«Padomju Jaunatne», laikraksts}} {{About year|1988}}
|Article in=Laiks
+
 
|Published on=1988/05/04
+
Arvien vairāk paceļas drošas balsis pret pazemja — "metro" būvi Rīgā. Domu apmaiņu par Rīgas metro visvairāk publicē "Padomju Jaunatne". Tā 13. aprīļa numurā Bobinsku ģimene raksta: "Daudziem, kas Rīgā dzimuši un auguši, jāmitinās vecos graustos, bieži vien trīs paaudzes vienā istabā, un uz normālu dzīvokli jāgaida 20 gadi…" — Līdz ar to šī ģimene iesaka ievērot sociālo taisnīguma principu un netērēt būvmateriālus metro būvei. Komponistu savienības valdes priekšsēdētājs P. Dambis, līdz ar visiem sekretāriem (A. Verneru, R. Kalsonu, A. Klotiņu, L. Kārkliņu, R. Paulu, A. Bomiku, J. Porieti) un vēl citiem (kopā 55 paraksti) – raksta, ka ekstensīvais būvēšanas process, kas prasīja, lai iedzīvotāji pārcieš pagaidu dzīvokļu grūtības, ir psicholoģiski un morāli nogurdinājis tagadējās paaudzes. Metro celšana sagādātu gan tautsaimnieciskus zaudējumus, gan arī ignorētu pilsētas struktūras loģiku. Nav būvmateriālu un darba roku dzīvokļu būvei – tāpēc metro nav jābūvē.
|Issue number=36
+
 
|Page number=4
+
Satiksmes ceļu inženieris A. Zalcmanis un hidroģeoloģe Z. Zalcmane pievienojas L. Pura domai, ka "naudu metro būvei laikam ir iedalījis Dievs, kuram klāt netiek un tāpēc viņam nevar paskaidrot, ka šī nauda daudz vairāk vajadzīga citiem mērķiem."
|Original title=Balsis pret Rīgas metro pastiprinās
+
<p style="text-align: right;">'''J. P.'''</p>
|Abstract=Laiks, Nr. 36 (1988-05-04) xlak1988n036_004_03
 
}}
 
{{Written by|J. P.}}
 
{{About topic|Metro}}
 
{{About topic|Sabiedriskais transports}}
 
{{About domain|Transports}}
 
{{About domain|Pilsētsaimniecība}}
 
{{About person|Laimonis Purs}}
 
{{About person|Bobinsku ģimene}}
 
{{About person|Pauls Dambis}}
 
{{About person|A. Verners}}
 
{{About person|Romualds Kalsons}}
 
{{About person|Arnolds Klotiņš}}
 
{{About person|Ludvigs Kārkliņš}}
 
{{About person|A. Zalcmanis}}
 
{{About person|Z. Zalcmane}}
 
{{About person|Raimonds Pauls}}
 
{{About person|Arvīds Bomiks}}
 
{{About person|Jānis Porietis}}
 
{{About media|«Padomju Jaunatne», laikraksts}}
 
{{About year|1988}}
 

Versija, kas saglabāta 2018. gada 18. janvāris, plkst. 19.13

[[LX19880504|]]
Laiks, Nr. 36 (1988-05-04) xlak1988n036_004_03

Arvien vairāk paceļas drošas balsis pret pazemja — "metro" būvi Rīgā. Domu apmaiņu par Rīgas metro visvairāk publicē "Padomju Jaunatne". Tā 13. aprīļa numurā Bobinsku ģimene raksta: "Daudziem, kas Rīgā dzimuši un auguši, jāmitinās vecos graustos, bieži vien trīs paaudzes vienā istabā, un uz normālu dzīvokli jāgaida 20 gadi…" — Līdz ar to šī ģimene iesaka ievērot sociālo taisnīguma principu un netērēt būvmateriālus metro būvei. Komponistu savienības valdes priekšsēdētājs P. Dambis, līdz ar visiem sekretāriem (A. Verneru, R. Kalsonu, A. Klotiņu, L. Kārkliņu, R. Paulu, A. Bomiku, J. Porieti) un vēl citiem (kopā 55 paraksti) – raksta, ka ekstensīvais būvēšanas process, kas prasīja, lai iedzīvotāji pārcieš pagaidu dzīvokļu grūtības, ir psicholoģiski un morāli nogurdinājis tagadējās paaudzes. Metro celšana sagādātu gan tautsaimnieciskus zaudējumus, gan arī ignorētu pilsētas struktūras loģiku. Nav būvmateriālu un darba roku dzīvokļu būvei – tāpēc metro nav jābūvē.

Satiksmes ceļu inženieris A. Zalcmanis un hidroģeoloģe Z. Zalcmane pievienojas L. Pura domai, ka "naudu metro būvei laikam ir iedalījis Dievs, kuram klāt netiek un tāpēc viņam nevar paskaidrot, ka šī nauda daudz vairāk vajadzīga citiem mērķiem."

J. P.